قيمت و خريد سياه دانه | هایار طب
نوشته شده توسط : azizi

قيمت و خريد سياه دانه از هایار طب | خرید سياه دانه -قيمت سياه دانه عمده و کيسه اي- قيمت سياه دانه – خريد بسته هاي 200 گرمي 500 گرمي 1 کيلويي سياه دانه -خريد سياه دانه بوجاري- بهترين سياه دانه ايراني- قيمت عمده سياه دانه- خريد سياه دانه ايراني ارسال به سراسر ايران – قيمت خريد سياه دانه- بذر سياه دانه

سياه دانه نام رايج دانه‌هاي گلي با خواص فوق العاده است که در جنوب اروپا، خاورميانه و جنوب غربي آسيا مي‌رويد. اين گياه به نام‌هاي ديگر مانند زيره سياه و گشنيز رومي نيز شناخته مي‌شود. سياه دانه نام رايج دانه‌هاي گلي با خواص فوق العاده است که در جنوب اروپا، خاورميانه و جنوب غربي آسيا مي‌رويد. اين گياه به نام‌هاي ديگر مانند زيره سياه و گشنيز رومي نيز شناخته مي‌شود.

قيمت و خريد سياه دانه

سیاه دانه

سياه دانه نام رايج دانه‌هاي گلي با خواص فوق العاده است که در جنوب اروپا، خاورميانه و جنوب غربي آسيا مي‌رويد. اين گياه به نام‌هاي ديگر مانند زيره سياه و گشنيز رومي نيز شناخته مي‌شود. سياه دانه نام رايج دانه‌هاي گلي با خواص فوق العاده است که در جنوب اروپا، خاورميانه و جنوب غربي آسيا مي‌رويد.اين گياه به نام‌هاي ديگر مانند زيره سياه و گشنيز رومي نيز شناخته مي‌شود. براي اطلاع از قيمت خريد عمده سياه دانه در سال 1401 به صورت عمده يا کيسه اي با هايار همراه باشيد.

سياه دانه يا کمون سياه گياهي است که به نام علمي Nigella Sativa شناخته مي‌شود. اين گياه در خانواده‌ي Ranunculaceae و در مناطق گرمسيري و نيمه گرمسيري آسيا، آفريقا و اروپا يافت مي‌شود. سياه دانه داراي بذرهايي است که به دليل خواص دارويي و گراني آن به عنوان يکي از ادويه هاي معطر در آشپزي و نيز در درمان بسياري از بيماري‌ها استفاده مي‌شود.

سياه دانه به عنوان يک ماده غذايي و دارويي با ارزش، در صنايع مختلف مورد استفاده قرار مي گيرد. همچنين، مي توان روغن سياه دانه را به صورت خوراکي و موضعي مصرف کرد. به طور کلي، مصرف سياه دانه به صورت تازه و در صورت عدم وجود مشکلي براي شما، بهترين گزينه است. مي توانيد سياه دانه را به شکل آسياب شده، خشک شده يا به شکل کپسول‌هاي مکمل غذايي در دسترس داشته باشيد.

خريد عمده سياه دانه

سياه دانه يک گياه دارويي است که با خواص طبي فراوان خود به عنوان يک گياه دارويي و ادويه در تهيه انواع غذاها به کار ميرود.اين گياه طبي يک گياه گلدار يک ساله است که در نواحي اصفهان و شمال ايران کشت و برداشت ميشود.

ميوه سياه دانه داراي بذرهاي زيادي است که به عنوان يک افزودني در صنعت توليد غذا به کار ميرود. اين گياه دارويي در کشورهايي مانند هند ايران سوريه کشت و برداشت ميشود.برداشت گياه سياه دانه بيشتر در مناطث شمالي ايران و در اطراف اصفهان انجام ميشود برداشت سياه دانه از اواخر فصل بهار تا اواسط تيرماه انجام ميشود.

خريد عمده سياه دانه : با استفاده از ثبت سفارش و خريد سياه دانه کيلويي با قيمت مناسب و ارزان، سياه دانه بوجار کشاورز و بوجاري نشده را در کمترين زمان دريافت کنيد.

قيمت و خريد عمده سياه دانه

خريد سياه دانه معمولي: سياه دانه معمولي بيشترين درصد از حجم سياه دانه را در بازار به خود اختصاص داده است .اين گياه دارووي معمولا براي استفاده از موارد دارويي و مصرف خانگي استفاده ميشود.

خريد سياه دانه بذر : اين نوع سياه دانه به عنوان سياه دانه محلي درصد کمي از بازار سياه دانه را به خود اختصاص داده است. اين گياه طبي به عنوان سياه دانه هندي نيز شناخته ميشود.سياه دانه هندي از مرغوب ترين و مفيد ترين نوع سياه دانه است که به دليل کاربرد هاي فراوان آن در موارد دارويي به کار ميرود.

بذر سياه دانه : بذر سياه دانه محلي به دليل کم بودن ميزان عرضه آن در باازار تهيه ي آن دشوار تر از انواع ديگر سياه دانه است.براي خريد بذر سياه دانه بايد به مواردي مانند دستکاري نشدن سياه دانه آسيب نديدن سياه دانه در هنگام شست و شو دقت کنيد.

خريد روغن سياهدانه : روغن سياه دانه يکي از پرطرفدارترين انواع سياه دانه است که که نوع هندي آن ان از مرغوبيت بالايي برخوردار است .

خريد سياه دانه براي خواص دارويي

بسياري از افراد متقاضي خريد سياه دانه به دليل به کار بردن اين گياه دارويي در موارد طبي و استفاده از خواص فراوان ان اين گياه را تهيه ميکنند. از خواص مهم درماني سياه دانه ميتوان به موارد زير اشاره کرد:

  •     درمان التهابات رومانيسم مفاصل
  •     درمان مشکلات تنفسي مانند اسم
  •     بهبود درد معده و اسهال
  •     درمان مشکلات رواني و اعصاب
  •     کمک به ترک اعتياد مواد مخدر
  •     درمان گرفتگي سينه و سرفه
  •     درمان اکنه و خارش پوست
  •     کمک به کاهش وزن
  •     از بين برنده سياهي دور چشم
  •     کمک به تقويت ريشه مو و کاهش ريزش مو
  •     بهبود فشار خون
  •     درمان سندروم متابوليک

خريد انواع سياه دانه

سياه دانه ايراني از انواع سياه دانه هايي است که مرغوبيت بالايي دارد .اين نوع سياه دانه براي استفاده از تهيه غذا بيشتر استفاده ميشود.نوع ايراني آن به دليل ميزان روغن کم آن در مقايسه با دانه هندي گزينه ي مناسبي براي روغن گيري نيست.خواص سياه دانه ايراني و هندي به لحاظ خواص و ارزش دارويي تفاوت چنداني با يکديگر نداشته ولي قيمت سياه دانه ايراني ارزان تر از نوع هندي ان است

سياه دانه هندي

سياه دانه هندي به دليل ميزان بالاي روغن و محبوبيت بالاي ان از مرغوب ترين و گران ترين نوع سياه دانه به شمار ميرود .ميزان بالاي روغن موجود در سياه دانه باعث بالا بودن قيمت آن نسبت به انواع ديگر سياه دانه است.سياه دانه هاي هندي پس ورود به اين بوجار شده و به شکل خالص در بازار عرضه ميشود.

سياه دانه ترکيه

سياه دانه ترکيه از ديگر انواع سياه دانه است که بعد از بوجار شدن در بازار عرضه ميشود. سياه دانه ترکيه در مقايسه با سياه دانه هندي قيمت کمتري دارد.اين نوع سياه دانه به دليل بيشتر بودن ميزان روغن دهي در ان بيشتر از نوع ايراني براي استفاده از در تهيه روغن سياه دانه کاربرد دارد.

سياه دانه سوري

سياه دانه سوري در مقايسه با سياه دانه ايراني روغن بيشتري دارد.اين ادويه خارجي از ديگر انواعي است که به صورت کيسه اي و بوجار شده به ايران صادر ميشود.

قيمت سياهدانه

قيمت سياه دانه از دسته ادويه هايي است افزايش تقاضا و ميزان کاهش عرضه باعث افزايش ان ميشود.اين ادويه که به دليل استفاده و کاربردهاي زياد ان در بخش صنايع غذايي و روغن بالاي ان محبوبيت بالايي دارد به دليل افزايش قيمت ارزش بالا رفتن تعرفه هاي گمرگي و ميزان تورم با افزايش قيمت رو به رو بوده است.

قيمت و خريد عمده سياه دانه

ميزان مرغوبيبت توليد داخلي ان باعث جايگزيني ان نسبت به سياه دانه هاي وارداتي شد.محصولات واردتي ادويه هاي خارجي مانند ادويه هندي سوري و ترکيه اي به دليل داشتن ميزان بالاي روغن در دانه هاي ان در مرحله ي روغن گيري گزينه ي مناسب تري نسبت به سياه دانه ايراني است.

خواص سياه دانه

سياه دانه به دليل حاوي انواع مواد مغذي مفيد، از جمله آنتي‌اکسيدان‌ها، به عنوان يک ماده غذايي سالم و يک گياه طبي کاربردي در طب سنتي شناخته شده است. برخي از خواص مفيد و مهم سياه دانه عبارتند از:

جلوگيري از بيماري قلب: پتاسيم موجود در سياه دانه مي‌تواند به جلوگيري از بروز بيماري‌هاي قلبي و عروقي کمک کند. همچنين، سياه دانه داراي خواص ضد التهابي، ضد باکتري، ضد ويروس و ضد قارچي است. اين دانه ها مي‌توانند به عنوان درمان کننده براي برخي مشکلات پوستي، مشکلات دستگاه گوارش، علائم آسم و آلرژي‌ها، افزايش سطح انرژي و مقاومت بدن در برابر بيماري‌ها مورد استفاده قرار گيرند.

  • کاهش التهابات: مواد موجود در سياه دانه، مانند تيموکينون، مي‌تواند التهابات را کاهش دهد.
  • بهبود علائم آسم: مصرف سياه دانه مي‌تواند بهبود علائم آسم، مانند عطسه و سرفه، کمک کند.
  • کاهش فشار خون: برخي از تحقيقات نشان داده‌اند که مصرف سياه دانه مي‌تواند فشار خون را کاهش دهد.
  • بهبود علائم سندروم روده: مصرف سياه دانه مي‌تواند بهبود علائم برخي از بيماري‌هايي مانند سندرم روده تحريک‌پذير و اختلال وسواسي-جبري کمک کند.
  • بهبود علائم ديابت: برخي از تحقيقات نشان داده‌اند که مصرف سياه دانه مي‌تواند بهبود علائم ديابت را تسريع کند.

ويتامين هاي سياه دانه

سياه‌دانه يک گياه دارويي است که معمولاً در مناطق آسياي مرکزي و جنوب آسيا کشت مي‌شود. بذر اين گياه حاوي مواد مغذي مختلفي است که شامل ويتامين‌هاي مختلف، مواد معدني و اسيدهاي چرب است. ويتامين‌هاي مهمي که در بذر سياه‌دانه يافت مي‌شوند عبارتند از:

سياه‌دانه يک گياه دارويي است که بذر آن به عنوان دارو استفاده مي‌شود. اين بذر حاوي مجموعه‌اي از مواد مغذي، اسيدها، ويتامين‌ها و مواد مفيد ديگري است. به طور کلي، ويتامين هاي موجود در سياه دانه شامل ويتامين C، ويتامين E، ويتامين K، تيامين (ويتامين B1)، ريبوفلاوين (ويتامين B2)، پانتوتنيک اسيد (ويتامين B5)، پيريدوکسين (ويتامين B6)، فولات (ويتامين B9) و ويتامين B12 هستند.

علاوه بر اين، سياه دانه شامل مواد مفيد ديگري نظير اسيدهاي چرب چند‌بي‌اف، فيتواسترون‌ها، مواد معدني نظير کلسيم، آهن، منيزيم، پتاسيم و روي و آنتي اکسيدان‌هاي قوي نظير تيموکوئينون و نيگلين است.

ترکيبات سياه دانه

سياه دانه گياهي طبي است که داراي ترکيبات غني از ويتامين ها و عناصر معدني است .اين داروي طبي داراي ترکيبات شيميايي متنوعي است که شامل عناصر مختلف و ترکيبات آلي مانند آلکالوئيدها، فلاوونوئيدها، تانين‌ها، روغن‌هاي طيف وسيعي از اسيدهاي چرب، ويتامين‌ها و مواد معدني مختلف مي‌باشد.به‌علاوه، سياه دانه شامل مواد فعالي مانند تيموکينون، کراتين، نيگلين، تيانين، سيتوستاتين، مواد آنتي‌اکسيدان و انواع عصاره‌هاي گياهي متنوع ديگر مي‌باشد.

تيموکينون يک ترکيب فعال مهم در سياه دانه است که به عنوان يک آنتي‌باکتريال و ضد التهاب شناخته شده است. همچنين، تيموکينون مي‌تواند بهبود عملکرد کبد و کاهش سطح قند خون را نيز به دنبال داشته باشد.نيگلين‌ها نيز گروهي از ترکيبات شيميايي هستند که در سياه دانه يافت مي‌شوند. اين ترکيبات از خواص ضد التهابي، ضد عفوني، ضد سرطاني و ضد اکسيداسيوني برخوردار هستند.

علاوه بر اينها، روغن‌هاي موجود در سياه دانه، شامل اسيدهاي چرب اشباع نشده و غيراشباع مانند اسيد لينولئيک و اسيد اولئيک مي‌باشند که به عنوان مواد غذايي واضح داراي خواص ضد التهابي و ضد اکسيداني مي‌باشند.

ترکيبات شيميايي سياه دانه شامل موارد زير است:

  •     ويتامين C
  •     ويتامين A
  •     ويتامين E
  •     ويتامين B1 (تيامين)
  •     ويتامين B2 (ريبوفلاوين)
  •     ويتامين B3 (نياسين)
  •     ويتامين B6 (پيريدوکسين)
  •     ويتامين B9 (فوليک اسيد)
  •     اسيدهاي چرب اشباع شده و اشباع نشده
  •     عناصر معدني مانند کلسيم، آهن، منيزيم و پتاسيم
  •     ويتامين‌هاي گروه B مانند تيامين، ريبوفلاوين و نياسين
  •     ويتامين C، ويتامين E و کاروتنوئيدها

موارد منع مصرف سياه دانه

خانم‌هاي باردار بايد از مصرف سياه دانه خودداري کنند زيرا ممکن است به نرم شدن دهانه رحم و در نتيجه افزايش خطر زايمان زودرس منجر شود. همچنين مصرف سياه دانه ها مي‌تواند باعث کاهش اثر داروهاي سرطاني شود و براي افرادي که فشار خون پاييني دارند، مصرف سياه دانه ها ممکن است مضر باشد. علاوه بر اين، ممکن است در برخي افراد باعث ايجاد حساسيت و آلرژي شود. به همين دليل قبل از مصرف سياه دانه ها بايد با پزشک مشورت شود و توصيه هاي ايشان را در مورد ميزان و نحوه مصرف دنبال کرد.

قيمت سياه دانه

قيمت سياه دانه بر اساس بر اساس مواردي مانند کيفيت شکل ظاهري و نوع سياه دانه تعيين ميشود. افزايش قيمت دلار از موارد مهمي است که در تعيين قيمت سياه دانه تاثير دارد. جهت اطلاع از قيمت سياه دانه وارد بخش صفحه محصول شده و با اطلاع از قيمت سياه دانه، استعلام قيمت اين محصول گياهي را انجام دهيد.

براي اطلاع از خريد عمده سياه دانه يا کيلويي پيشنهاد ميشود وارد قسمت فروشگاه هايار طب شده و اين ادويه پرکاربرد را از بهترين و معتبرترين مرکز فعال کشاورزي هايار طب تهيه کنيد.همچنين ميتوانيد براي استعلام قيمت عمده سياه دانه و اطلاع از قيمت روز ان با شماره فلان تماس گرفته و از راهنمايي کارشناسان ما در بخش پشتيباني استفاده کنيد.

سايت هايار طب در زمينه ي خريد سياه دانه اصل به صورت عمده يا کيسه اي انواع سياه دانه ايراني و خارجي را در با کيفيت مرغوب در بسته بندي با کيفيت يا مناسب ترين قيمت به سراسر ايران صادر ميکند. متقاضيان خريد عمده سياه دانه ميتوانند با ثبت سفارش خود در سايت هايار طب اين محصول محبوب گياهي را در سراسر ايران دريافت کنند.

شماره تماس:09138105191

آدرس: اصفهان، چادگان، روستاي علي عرب، خيابان نور، کوچه شيخ مفيد، پلاک

 

سوالات متداول

چگونه از قيمت خريد عمده سياه دانه مطلع شويم؟

با مراجعه به صفحه ي محصول در سايت هايار طب از قيمت عمده و خريد سياه دانه با خبر شويد.

چگونه ميتوانيم خريد عمده سياه دانه را انجام دهيم؟

با ورود و ثبت نام در سايت هايار طب و خريد عمده سياه دانه اين محصول را با قيمت مناسب از سراسر ايران سفارش دهيد.

خواص سياه دانه چيست؟

خواص سياه دانه براي درمان تشنج، ناراحتي کبد، ريزش مو، ناراحتي معده، ترک اعتياد و سردرد و ميگرن بسيار مفيد است.





:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 خرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: